Lépj a változásért! - közös kollekcióval kampányol a Johnnie Walker X Dorko

Johnnie Walker X Dorko
Forrás: Dorko

Szépség

Bosszantanak a striák? 5 tipp, amivel látványosan elhalványíthatod a csíkokat még a nyár előtt

Promóciók

Klasszikusra hangolva - Megérkeztek a népszerű Gino Rossi és Badura márkák vadonatúj cipői és táskái a CCC polcaira

Promóciók

Így csökkenthető a tandíj az egyetemen / főiskolán

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Facebook
Twitter
Pinterest

Március 8-án, Nőnapon debütált a Johnnie Walker és a Dorko közös, limitált kiadású cipőkollekciója.

Az egyedi tervezésű cipő dizájnjával és csomagolásával is szeretné felhívni a figyelmet a nőket érő megkülönböztetésre. A Keep Walking Magyarország kampány ismert emberek történetein keresztül kívánja ledönteni a káros társadalmi berögződéseket és inspirálni a nőket céljaik elérésében.

A Johnnie Walker folytatja korábbi, a pozitív változás és a női szerepvállalás támogatását célzó kampányát, ösztönözve a nőket a korlátok ledöntésére és új magasságok elérésére. A márka kétszáz éve a haladás szimbóluma. Kampányaiban kiemeli a női példaképek jelentőségét, bemutatásukkal szeretné buzdítani a nőket, hogy valósítsák meg önmagukat és álljanak ki a nemek közti esélyegyenlőség mellett. A Dorko által gyártott cipők körüli sárga szalagok szimbolizálják azokat a társadalmi korlátokat, amelyek körbeveszik a nők életét. A szalagokat el kell vágni a cipő viseléséhez, így fizikailag is át kell szakítani ezeket a határokat, köszönhetően a cipő egyedi és kreatív tervezési megoldásának.

Kép
forrás: Dorko

A kampány nem titkolt célja, hogy minél több emberhez jussanak el ezek a társadalmilag fontos üzenetek, ezért a limitált kollekció eladásaiból származó bevételekkel a Johnnie Walker és a Dorko az Egyenlítő Alapítvány munkáját támogatja.

A fejlődés és a pozitív változás elősegítése különösen fontos, figyelembe véve, hogy az Eurostat elemzése szerint Magyarországon a nők átlagosan 17,9%-kal keresnek kevesebbet azonos pozícióban, mint a férfiak. Kelet-Európában a whisky továbbra is maszkulin italként él a köztudatban. Példamutató lehet, ha egy vezető, férfias whiskymárka áll ki a női esélyegyenlőség mellett. Az idejétmúlt társadalmi berögződések meghaladása jelenti az igazi haladást. Innen nyert inspirációt a Johnnie Walker Keep Walking kampánya, amely a whisky márka 200 éves üzenetével összhangban áll ki a haladás mellett.

A Diageo szeretné hangsúlyozni a nők támogatásának fontosságát. Úgy véljük, segítenünk kell a nőknek ledönteni a korlátokat, felszabadítani teljes potenciáljukat és elismerni eredményeiket. Mindenkit arra buzdítunk, hogy csatlakozzon hozzánk a nők megerősítésében és egy olyan világ megteremtésében, ahol minden nőt elismernek, tiszteletben tartanak és ünnepelnek.

- foglalta össze Juliana Ballarin, a Diageo, a Johnnie Walkert tulajdonló cég Senior Marketing igazgatója.

A whisky az egyik legférfiasabb italkategória, a Johnnie Walker pedig ennek a kategóriának egyik globális vezető ikonja. A progresszív gondolkodás mindig is a márka sajátja volt. Egy modern társadalom építéséhez elengedhetetlennek tartjuk a példamutatást és a társadalmi esélyegyenlőség megvalósulásának elősegítését.

- nyilatkozta Kovács Dávid Gábor, a Johnnie Walker márkát forgalmazó Zwack Unicum Nyrt. Marketing igazgatója.

A kampány nagykövetei a cipő viselésével a haladás jelképét képviselik a továbblépés szimbólumaként.

Többször viccesen nyilatkoztam már, hogy bárcsak nekem is lehetne egy feleségem. A zenekarom férfi tagjai mindig frissen mosott ruhában, feleségük ételt bekészítve engedik el a koncertre. Míg nekem, frontemberként és anyaként kettős szerepben kell helytállnom. Mindig arra törekszem, hogy egyensúlyt találjak a szakmai elhivatottságom és a családi életem között, ami kihívásokkal teli. De hiszek abban, hogy mindez lehetséges, és hogy nőként, anyaként és művészként is teljes életet lehet élni. Fontos számomra, hogy a közönségemmel is megosszam ezeket a tapasztalatokat, hiszen a színpadon állva nem csak a zenémet, de a női lét sokszínűségét is képviselem.

- mondta Péterfy Bori, színész-énekes.

A kampány időtartama alatt a Dorko üzelteiben korlátozott számban, összesen 200 pár cipő kerül értékesítésre. Az eladásokból származó bevételeket a Diageo teljes egészében az Egyenlítő Alapítvány támogatásra ajánlja fel. A szervezet kiemelt szerepet vállal a nők és férfiak munkahelyi egyenlőségének előmozdítására irányuló kezdeményezések megvalósításában.

Videók

Szépség

Bosszantanak a striák? 5 tipp, amivel látványosan elhalványíthatod a csíkokat még a nyár előtt

Promóciók

Klasszikusra hangolva - Megérkeztek a népszerű Gino Rossi és Badura márkák vadonatúj cipői és táskái a CCC polcaira

Promóciók

Így csökkenthető a tandíj az egyetemen / főiskolán

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Kép
Sztárok

Sokkoló tünetet észlelt: Miley Cyrus ezért adta fel a vegán táplálkozást

Miley Cyrus egészen különös magyarázatot adott arra, hogy 7 év után miért is döntött így.

Kép
Sztárok
Kép
Életmód

6 egészséges szokás, melynek segítségével felgyorsíthatod az anyagcserédet 40 felett is

Az idő előrehaladtával az anyagcsere folyamatai lelassulnak, ennek köszönhetően szinte észrevétlenül kúsznak fel a felesleges kilók. Azonban elhoztunk néhány olyan, mindennapokba beépíthető szokást, melyek segítségével felgyorsíthatod az anyagcsere-működésedet, és megszabadulhatsz a plusz kilóktól. Mutatjuk is, melyek ezek!

Kép
Életmód

4 egyszerű szokás, amit ha nem tartasz be, akkor a pillanatok alatt visszajönnek a leadott kilók

A szakértők szerint ezt a 4 egyszerű szokást kell beépítened a mindennapokba, hogy könnyedén elérhesd a vágyott nyári alakot!

Kép
Szépség

„A sötét foltjaim elhalványultak” - Ez a francia szérum sokak szerint igazi csodaszer a pigmentfoltok ellen

A fogyasztók egy része meg van győződve arról, hogy ez a francia szérum a megoldás a legmakacsabb pigmentfoltokra.

Kép
Sztárok

Hivatalos: Őket tartják minden idők legtúrértékeltebb színészeknek a világon - több tízezer szavazat érkezett!

Szerinted sem érdemlik meg a néha már túlontúl kiemelt figyelmet ezek a színészek?