Promóciók
Magyar dizájn Londonban
Közel 30 magyar tervező és márka mutatkozott be a londoni Boxpark bevásárlóközpont Hungarian Design Pop Up üzletében. A nyár végéig tartó projekt a nemrégiben megalakult londoni Magyar-Brit Kereskedelmi Kamara a magyar design ügyét kívánja népszerűsíteni, a kétoldalú kereskedelmi-gazdasági kapcsolatok élénkítése érdekében.
A kelet-londoni üzletben két hetes tematikus időszakokban mutatkozhatnak be a magyar tervezők és márkák a brit közönségnek, az állandó üzlet mellett pedig a szervezők egyéb programokkal és bemutatókkal is várják majd a látogatókat.
Az egyedi, szállítmányozási konténerekből kialakított Boxpark bevásárlóközpont ötletét 2 éve álmodta meg Roger Wade alapító, mely mára London egyik legnépszerűbb közösségi térként funkcionáló helyszínévé vált, különleges kialakítása mellett pedig további érdekessége, hogy kizárólag pop up, vagyis ideiglenes üzleteket kínál, 1 héttől 3 hónapig terjedő időszakokban, így garantálva az állandó megújulást.
„A pop up konténert a Kamara pályázat útján nyerte el, aminek nagyon örültünk, hiszen ezen keresztül valódi segítséget tudunk nyújtani a résztvevő márkáknak és cégeknek. A projekt keretében megkeresett és kiválasztott márkákról úgy gondoljuk, hogy megfelelően tudják képviselni a magyar designt Londonban, mindemellett termékeik a helyi vásárlóközönség érdeklődésére is számot tarthatnak, hiszen ez sem utolsó szempont egy bevásárló központ esetén. A kiállítók kiválasztása során igyekeztünk minden szempontot figyelembe venni: a részvevők között van pályakezdő, befutott és kevésbé befutott tervező is, ismert és kevéssé ismert márkanevek, vannak ikonikussá vált hazai termékek, vagy éppen olyanok, amelyekről még a hazai közönség sem tudja, hogy magyarok, vagy magyar vonatkozásúak lennének. A kiállítók között, a teljesség igénye nélkül, lesz ruházat és cipő, ajándéktárgy, grafika, édesség, bicikli, parfüm, paprikamalom, kozmetika, ékszer, táska, magazin.” – mondta Iványi Orsolya, a projekt szervezője, a Magyar-Brit Kereskedelmi Kamara marketing vezetője.
Augusztusban olyan magyar dizájnerek kapnak bemutatkozási lehetőséget a popup üzletben, mint Anh Tuan, Áron Eszter (Aeron), Káldy Júlia, a NUBU, a USE unused vagy Minya Viktória (The Hedonist Perfume). Még több információ a hivatalos Facebook-oldalon.
Promóciók
Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi
Promóciók
Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá
Újabb baleset! Chris Pratt komolyan megsérült legújabb filmjének forgatásán, maga osztott meg fotót az állapotáról
Chris Pratt tegnap megsérült a Mercy 4. forgatási napján! Lehet csúszni fog a premier?
6 csillagjegy, aki nagyon sok pénzhez juthat a következő hetekben - nekik szerencsét hoz a Jupiter-Uránusz együttállás!
Április 20-án érkezik a Jupiter-Uránusz együttállás, ami az év legjelentősebb asztrológiai eseménye. Tudd meg, hogy a te csillagjegyedre hatással lesz-e!
Gigi Hadid bemutatja: A farmer, ami nélkül a divatos nők nem tudnák túlélni a tavaszt
A farmerek szára idén tavasszal ismét kicsit tágabb irányt vesz, és ami azt illeti elég jól is néz ki!
28 emlékezetes autós film, amit látnod kell
Az autó egy filmben lehet főszereplő vagy kulcsfontosságú kellék – egy biztos: sokszor tesz emlékezetessé egy-egy jelenetet.
Hivatalos: Ez minden idők 10 legjobb filmje - több százezer szavazat érkezett!
Ha még nem láttad ezeket, akkor muszáj lesz! Íme minden idők 10 legjobb filmje a nézők szerint!
Ezt teszi a testeddel napi 10 ezer lépés egy éven át: nem fogod elhinni
Michelle King influencer egy éve mindennap 10 000 lépést sétál. Beszámolójából kiderül, jobb-e ez, mint edzeni járni!