A Garnier 250 millió embernek teszi lehetővé a zöldebb életet!
- Egy globális felmérésből kiderült, hogy bár az emberek 81%-a támogatja a fenntarthatóságot, kevesebb mint 6%-a tesz napi szintű lépéseket a bolygó védelme érdekében*.
- A National Geographic CreativeWorks új sorozata, amelyben a National Geographic felfedezői vesznek részt, arra vállalkozik, hogy a szépségiparral kapcsolatos fenntarthatósági témákban szakértői szintű ismereteket és gyakorlati tanácsokat osszon meg.
- A sorozat premierje a dubaji Expo 2020 kiállításon lesz, majd ezt követően világszerte bemutatásra kerül.
A Garnier bemutatja következő Green Beauty mérföldkövét: a márka a fenntartható fogyasztást népszerűsítő ismeretterjesztő kampányt indít.
A National Geographic CreativeWorks által készített tartalommal a Garnier szakértői szintű ismeretekkel és gyakorlati tanácsokkal segíti a fogyasztókat. Ez az első lépés a Garnier új kötelezettségvállalásában, amelynek célja, hogy 2025-re 250 millió embert ösztönözzön és tegyen képessé arra, hogy zöldebben éljen a bolygón.
A Garnier ezen új kötelezettségvállalása a legújabb, a márka teljes értékláncának környezeti hatását csökkentő, 2025-re kitűzött ambiciózus céljai sorában. A Garnier folytatja ambiciózus fenntartható átalakítását, de mivel tudjuk, hogy a samponok szénlábnyomának 80%-a az otthoni használatból származik, egyértelmű, hogy szintén kulcsfontosságú a fogyasztók képessé tétele arra, hogy megértsék, ők maguk mit tehetnek a fenntarthatóságért.
A megvalósítás első lépéseként a Garnier a National Geographic felfedezőivel, Rosa Vasquezzel és Imogen Napperrel dolgozott együtt, hogy szakértői szintű ismeretekkel és gyakorlati tanácsokkal szolgáljon a fogyasztóknak, inspirálva őket a mindennapi változtatásokra, amelyekkel komoly hatást érhetnek el, és hogy megválaszolják a fontos kérdést:
Lehet-e zöld a szépségápolás?
A közérthető, ismeretterjesztő jellegű tartalom a szépségápolással kapcsolatos legfontosabb fenntarthatósági témákat érinti. Olyan témák elemzésére kerül sor, mint a műanyagok és a csomagolás, a vízhasználat és a zöld tudományok, továbbá gyakorlati tanácsokat is megosztunk, mindezt azzal a céllal, hogy közelebb hozzuk a fenntarthatóságot, és képessé tegyük az embereket arra, hogy mindennapi életükben megtegyenek #EgyZöldLépést.
Az ismeretterjesztő program első része, amely a dubaji Expo 2020 kiállításon kerül bemutatásra, október 1-jétől elérhető ITT, és hamarosan további epizódok is megjelennek.