Önazonosság, harmónia, magabiztosság: bemutatkozik a PLIÉ
Gyermekkori barátságból nőtte ki magát a márka, melyben a ruhák megálmodásáért a MOME-n végzett Dalma, az operatív folyamatokért pedig a marketing területről érkezett Zsófi felel. Bihari Virág 2021-ben csatlakozott a márkához és üzleti oldalról segíti a PLIÉ folyamatos fejlődését.
A PLIÉ márka célja, hogy a ruhadarabok viselőit segítse az önazonosság és harmónia megtalálásában, valamint magabiztossá tegye őket a hétköznapokban.
Legutóbbi tavaszi-nyári kollekciójuk “A nő hétszer” nevet viseli, amely klasszikus megoldásokat kínál egy-egy izgalmas csavarral a hétköznapokra és különleges alkalmakra is. A kínálat a női szerepek sokszínűségéhez idomul: a darabok egyúttal magukban is kiállják a próbát a hét minden napján, valamint egyszerű kombinálhatóságuk miatt minden kapszula gardrób alapdarabjaiként is szolgálhatnak. A PLIÉ a fenntartható divat úttörőjeként a prémium anyagok használata mellett a magas minőséget, és a rendkívül hosszú életű darabok készítését tűzte ki célul.
A ruhakollekciók mellett idén tavasszal debütált a márka első, FLUID nevet viselő ékszerkollekciója is, amely darabjai ideális kiegészítők a ruhamárka teljes kínálatához. Az időtlen FLUID ékszerek ezüst alapanyagból készültek, az arany változatokat pedig 14 karátos arannyal vonták be.