Áll a bál! A Dolce & Gabbana új kampányán háborog a világ - szerinted jogosan?
Teljes a káosz jelenleg Dolce & Gabbana Instagramján. Nem ez az első alkalom, hogy a divatház, és leginkább vezetője, Stefano Gabbana indulatokat szít, hiszen Stefano előszeretettel szól be még világsztároknak is:
Most azonban rasszizmussal vádolják őket, de nem az igazi baj, hanem az, hogy nem igazán tudnak mivel védekezni. A divatház legfrissebb kampánya a Dolce & Gabbana Loves China nevet viseli, több részes reklámsorozatukban pedig azt nézhetjük végig, ahogy egy kínai modell tradicionális olasz ételekt próbál megenni evőpálcikával.
A kommentelők szerint ez viszont kicsit sem vicces, sztereotipizál és kifejezetten tudatlannak mutatja be a kínai modellt és ezzel a kínaiakat.
És itt még nem állt meg a történet, kikerült néhány beszélgetés, amiről azt állítják, hogy Stefano Gabbana maga írta őket, a hangvételük pedig elég... khm.
Készülőben volt egy sanghaji divatbemutató is, ám most az is előfordulhat, hogy nem lesz belőle semmi. A Dolce & Gabbana divatház és Stefano azóta úgy nyilatkozott, hogy feltörték a tervező és a D&G profilját is, de a rosszul elsült videóikat viszont nem törölték.
Vajon mi lesz a folytatás?