1 perc stílus: A citrom print már a múlté, helyette mutatjuk, hogy mi lesz a legmenőbb tavasszal
A sárga, savanykás gyümölcs sikerének lavináját Beyoncé indította el 2016-ban, amikor kiadta Lemonade című albumát és körülbelül innentől számolhatjuk azt, hogy megduplázódtak a citromos darabok is. Aztán 2017 nyarára mindent ellepett ez a minta, maga mögé utasítva minden más gyümölcsöt - pedig az ananász és a dinnye is eddig stabilan tartotta napsütötte helyét.
Idén viszont egy kis szerepcsere áll majd be ezen a téren is, a sárga szín marad de a gyümölcs változik, 2018-ban a banán a soros és az ő feladata az, hogy feldobjon fellelhető tavaszi, nyári kiegészítőt. A Prada például már nem először nyúl ehhez a mintához, a 2011-es tavaszi, nyári kollekción is érezhető a hatása.
Ahogy a 2018-as tavaszi, nyári ötleteken is.
A gyümölcsmánia a kifutókat is megfertőzte és a melegebb hónapok felé közeledve szépen lassan a boltok készlete is kiegészül majd ezzel az édes motívummal. Ha nem annyira rajongsz a nyomatos ruhákért, akkor válassz valami cuki kiegészítőt, ahogy a Fendi is tette.
Mivel a minták is egy örök divatkörforgás részesei, így már korábban is voltak bátor jelentkezők a témában.