Beszéljünk egy kicsit a Burberryről.
Amikor Riccardo Tisci - korábban olyan nagy márkába lehelt egy teljesen új életet, mint a francia Givenchy és a Dior - csatlakozott a Burberryhez , már sejthettük, hogy a londoni székhelyű, brit márka egy teljesen új arculatot kap. A lógóváltással együtt pedig egy modernebb hullám korszaka köszöntött ránk és bár nem könnyű megszokni ezt az új irányt, nem lesz lehetetlen felvenni a ritmust ezzel a vonallal sem.
A 2019-es őszi, téli kollekcióban a megszokott, letisztult vonalvezetést merészebb szabások, anyagok és megvalósítások tették még különlegesebbé.
A '90-es évek hatása nem is kérdéses, ahogy az sem, hogy Tisci próbált kicsit fiatalosabb vonalat belevinni a márka megszokott stílusába, így nem csak a ruhákon érezhető egy új kor szele, hanem a lábbeliken is.
A színek, a megvalósítások és az összkép is tökéletesen tükrözi Tisci merészségét, amit hosszútávon remélhetőleg a szakma is értékel majd.