Megint mi ez? Kendall Jenner táskáján akadt ki most az internet
A két lábon járó reklámtáblaként működő családmodell eléggé jövedelmező, és ezt a legnagyobb divatházak is így látják. Éppen ezért sorra kérik fel őket, nem csak kampányokra, hanem szimpla posztokra is. A képlet pedig annyira működőképes, hogy ha valami egészen hihetetlen darabot szeretnének slágerszintre emelni, akkor nincs más dolguk, mint felkérni őket, hogy ugyan pörgessék már meg egy kicsit az adott termékeket a virtuális világban. Így kaphatott 15 perc hírnevet egy ilyen táska is:
A minitáskák már egy ideje borzolják a praktikumra éhes közönség idegeit, de eddig inkább derék fölött töltötték be kisebb-nagyobb szerepüket, és nem a bokákra erősítve.
Egy internetes oldal kiderítette, hogy a Chanel, egy 2007-es kreációjáról van szó, amit most a The Real Real oldal újra értékesíteni kezdett, és nem meglepő módon, már most "sold out" a termék. Szóval, ha nagyon vágysz te is egyre, akkor sajnos a várólista az egyetlen járható út ez ügyben.
Itt viszont egy olyan táskatrend, ami tényleg nagyon népszerű ezen a nyáron, és nem lehet nem imádni!