Gigi Hadid átgyalogolt a fiúkon
Egyáltalán nem meglepő, hogy Tommy Hilfiger Gigi Hadidot választotta legújabb parfümjének arcául. A szexi modell a Hilfiger minden bemutatóján ott van és a hétköznapokon is előszerettettel viseli ruháit.
Amilyen Gigi alapvető természete, olyan maga a kampányfilm is. A The Girl nevű parfüm reklámjában ő a kapitány, aki a matrózokat kikérdezi és helyre is teszi kicsit. A modell nem először tesz tanúbizonyságot arról, mennyire közel áll hozzá a humor. A fotókat és a rövidfilmet az a Mikael Jansson készítette, aki például az Alexander Wang x H&M képeit is megálmodta. A fotós azt kérte a díszlettervezőktől, hogy olyan helyszínt rendezzenek be, ami egy matrózhoz is méltó: kötelekkel, öltözőszekrényekkel, tengerészzsákokkal.
Mivel a reklám nemcsak plakátokon és magazinokban jelenik meg, Hadid és Hilfiger közösségi média felületeit is bevonják majd.
A fotók és a videók végeredményben is hűen tükrözik a készítésének pillanatait és olyan játékosak, mint maga a The Girl parfüm. Kevés olyan nő van, aki ne vásárolt volna még valamilyen Tommy Hilfiger illatot. A mostani The Girl fejjegyében zöld körtét, virágokat és fügét érezhetsz, a szívjegyben jázminszirmok és selymes gyöngyvirág, alapjegyében pedig kasmír és cédrusfa elegyedik. A végeredmény? Friss, összhatásában gyümölcsös parfüm.
Hogy a tervezőt mennyire megihlette múzsája, azt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a 2016-2017 Transatlantic Journey nevű bemutatót is ő inspirálta, sőt februárban még a Snapchat felületüket is ő kezelte a bemutató alatt.
Apropó, snapchaten követed már őket?
@TommyHilfiger
@itsgigihadid