Borítókép: 5 divatmárka, amiért megőrülnek az Instagram felhasználók

5 divatmárka, amiért megőrülnek az Instagram felhasználók

Manapság már mindenről a közösségi média felületein alkotunk véleményt, előbb olvassuk el a kommenteket mint, hogy kikérnénk a barátaink véleményét egy-egy termékkel kapcsolatban. Éppen ezért mindenki szeretne a legnépszerűbb lenni, a legtöbb követővel és lájkolóval büszkélkedni.


A digitális marketinggel foglalkozó Stylophane nevű cég elkészített egy rangsort, ami bemutatja, hogy a májusban szerzett új követők alapján, jelenleg mely divatmárkák fejlődnek a legdinamikusabban. Az eredmény igen meglepő, hiszen amíg az első helyen álló Nike az elmúlt hónapban csak öt fotót közölt az Instagram fiókján, addig a Dior 78 képet osztott meg.


Nike- 1.4 millió új követő



A májusi hónapban a Nike szerezte meg a legtöbb új követőt Instagramon a divatmárkák közül, nyilván köszönhető ez a folyton megújuló és erőteljes marketingjének illetve annak, hogy olyan hírességek tartoznak a rajongóik közé, mint a fenti képen látható Serena Williams.




2. Victoria Beckham -1.2 millió új követő



Victoria nemrég kezdte el a közöségi média oldalain is erőteljesen képviselni a márkáját, ami minden jel szerint, igen jól megy neki. Így tovább, Victoria!




3. Louis Vuitton -510.176 új követő


Karlie Kloss Cannes-ban, egy Louis Vuitton ruhában.


Karlie Kloss szupermodell egyik kedvenc márkája a Louis Vuitton, aki saját Instagramján is számos képen szerepel a márka darabjaival.




4. Dior - 487.382 új követő



Rihanna a márka egyik hű rajongója, aki épp egy afterpartyn pózolt ebben a Dior darabban.




5. Adidas - 431.012 új követő


Fotók: Instagram


A Kanye West tervezte Adidas kollekció hatalmas sikert aratott, ami nyilván hozzájárult a márka népszerűségének ekkora növekedéshez.




Olvasd el Victoria Beckham legmeglepőbb vallomásait! Kattints ide!