Borítókép: Gisele Bündchen a H&M őszi kampányának arca és hangja

Gisele Bündchen a H&M őszi kampányának arca és hangja

Gisele Bündchen a H&M őszi kampányának arca. A nemzetközi szupermodell mutatja be majd a H&M-nél a szezon alapdarabjait, amelyek erős, de nőies megjelenését az utca divatja ihlette – a blúzokkal, pulóverekkel és nadrágokkal együtt hordott munkáskabátok és blézerek divatja.
Gisele most először énekel is, a kampány TV reklámokat és internetes hirdetéseket, valamint a nyomtatott sajtóban és óriásplakátokon megjelenő hirdetéseket tartalmaz, és szeptember 12-én startol.

Gisele Bündchen a H&M arca


A Kinks „All Day And All Of The Night” című dala ingyenesen letölthető lesz a hm.com oldalról, és az iTunesról, a letöltésekből származó bevételt pedig az UNICEF kapja. A H&M minden egyes, az iTunes-ról történő letöltés után adománnyal segíti az UNICEF-et, hogy minél több gyermek kaphasson védőoltást.
„Annyira izgatott vagyok, hogy a H&M arca lehetek! Imádom az utcai stílust, és azt, hogy jótékony célra is gyűjthetünk. Remélem, mindenki letölti a dalomat!” – lelkendezett Gisele.