Sosem találnád ki, melyik sztárcsemete lett az új Marc Jacobs kampány arca
A tizennégy éves sztárcsemete egyáltalán nem idegen a felnőttek világában, hiszen már egész kis kora óta próbál saját egyedi ízlésével helyet teremteni magának a showbizniszben. Jelent már meg saját lemeze, szerepelt már filmes produkciókban is, de ez az első, ilyen kaliberű divatanyaga. A vadóc, fiatal kora ellenére nagyon önazonos és stílusával folyton kisérletező tini Marc új kollekciójának egyik sötétebb összeállítását viseli a kampányfotón. Neked hogy tetszik?
Willow előtt, Marc Jacobs májusban még Chert is felkérte, hogy álljon modellt az új kollekciónak, amit a legendás díva örömmel elfogadott, a képeken a hatvankilenc éves énekesnő gyönyörűen fest.
"Az évek során rendkívül változatos személyiségeket felsorakoztató csapattal dolgoztunk együtt a kampányképeken, olyan nevek voltak a Marc Jacobs arcai, mint Victoria Beckham, Sofia Coppola, Miley Cyrus, Dakota Fanning, Jessica Lange, Jennifer Jason Leigh, Kate Moss illetve Winona Ryder, hogy csak egy néhányat említsek. Számomra fontos, hogy akit felkérek a márka arcának, az legyen egyedi, provokatív és mindig adja önmagát, ezáltal inspirálva engem és másokat is, hogy merjünk egyéniségek lenni és ezt kifejezni az öltözködésünkkel. Ezért esett a választás Willowra, aki nagyon tudatos és igazi egyéniség" - mondja Marc Jacobs, aki saját Instagramján tette közzé a kampányfotót.