Borítókép: 2018 nagy divatreménységei: ezekért a márkákért rajonganak a legtöbben most az Instagramon Forrás: getty images

2018 nagy divatreménységei: ezekért a márkákért rajonganak a legtöbben most az Instagramon

Ujvári Viki szerző fotója
Nem kell mindig megmaradni a jól bevált dolgoknál.

Ha az átlagosnál kicsit többet pörgeted az internetes portálok divattal kapcsolatos füleit vagy a közösségi média megunhatatlan alkalmazásait, akkor talán már te is ismered azokat az apró ismertetőjegyeket, amelyekkel az egyes divatházak szívesen dolgoznak. Pontosan ettől lesz valami "versaces", "dolces" vagy éppen "wanges".

A jó öreg brandekkel tehát már képben vagyunk, így jöhet egy kicsit más stílus, valami új!

1.) Inspirációs forrásink kiapadhatatlanok, ezt pedig olyan új márkák frissítő szelének is köszönhetjük, mint Ganni. A név mögött egy dán házaspár áll és 2009 óta töretlenül valósítják meg közös, divattal kapcsolatos álmaikat.

2.) A párizsi Wanda Nylon-t, Johanna Senyk alapította és 2012-ben még inkább esőálló ruhákban utazott, mostanra viszont bővült a választék minden téren.

3.) A Neous cipői tökéletesen ötvözik a divatot a művészettel. A lábbeliket Londonban tervezik és Olaszországban formálják valósággá.

4.) Ben Taverniti 2015-ben alapította az Unravel Project-et, ami kicsit újragondolja az eddig bevált formákat. Manapság ez a vonal nagyon menő, talán pont ezért választott már Rihanna is ebből.

Sajnáljuk, de a tartalmat időközben eltávolították az Instagram-ról.

5.) Han Wen alig két éve van jelen a divat színterén, és egyre többen imádják a New York-i tervező avantgárd stílusát.