2018 nagy divatreménységei: ezekért a márkákért rajonganak a legtöbben most az Instagramon
Ha az átlagosnál kicsit többet pörgeted az internetes portálok divattal kapcsolatos füleit vagy a közösségi média megunhatatlan alkalmazásait, akkor talán már te is ismered azokat az apró ismertetőjegyeket, amelyekkel az egyes divatházak szívesen dolgoznak. Pontosan ettől lesz valami "versaces", "dolces" vagy éppen "wanges".
A jó öreg brandekkel tehát már képben vagyunk, így jöhet egy kicsit más stílus, valami új!
1.) Inspirációs forrásink kiapadhatatlanok, ezt pedig olyan új márkák frissítő szelének is köszönhetjük, mint Ganni. A név mögött egy dán házaspár áll és 2009 óta töretlenül valósítják meg közös, divattal kapcsolatos álmaikat.
2.) A párizsi Wanda Nylon-t, Johanna Senyk alapította és 2012-ben még inkább esőálló ruhákban utazott, mostanra viszont bővült a választék minden téren.
3.) A Neous cipői tökéletesen ötvözik a divatot a művészettel. A lábbeliket Londonban tervezik és Olaszországban formálják valósággá.
4.) Ben Taverniti 2015-ben alapította az Unravel Project-et, ami kicsit újragondolja az eddig bevált formákat. Manapság ez a vonal nagyon menő, talán pont ezért választott már Rihanna is ebből.
5.) Han Wen alig két éve van jelen a divat színterén, és egyre többen imádják a New York-i tervező avantgárd stílusát.