Borítókép: Büszkeség: ez a magyar divatmárka a francia nők új kedvence

Büszkeség: ez a magyar divatmárka a francia nők új kedvence

Kálmán Zsófi szerző fotója
Ilyen még sosem történt magyar divattervezővel!

Bár mi szeretjük, ha a magyar divattervezők itthon tevékenykednek, azért minden márka számára a nemzetközi ismertség jelenti az igazán nagy sikert, és ez így is van jól. A Sándor Szandra által több mint 10 éve alapított Nanushka persze eddig is ismerősen csengett a divatérzékeny körökben, hisz jelenleg 25 országban megtalálhatóa a márka, és Nanuska-kreációban láthattunk már olyan világsztárokat, mint Taylor Swift, Drew Barrymore, Miranda Kerr, Charlize Theron és Gigi Hadid.

A külföldi divatmagazinok közül az InStyle volt az első, ahol viszontláthattuk a magyar tervező ruháit, most pedig egy másik befolyásos divatlap is írt a Nanushkáról, méghozzá mint a "francia bloggerek és influencerek egyik kedvenc márkája".

Számunkra ez hatalmas elismerés és büszkeség, valamint egy következő lépcsőfok a márka nemzetközi törekvéseinek irányába
– kommentálta a hírt a márka.

De ez még nem minden. A nemzetközi divathetek alatt számos street style-ikon tűnt fel Nanushkában, többek között Caroline de Maigret, Monica Ainley, Camille Carriere, Reese Blutstein és Loulou de Saison.

Nanuska a hétvégén mutatta be legújabb, SS18-as kollekcióját, amit itt nézhetsz meg!

Nanushka show

Posted by InStyle Magyarország on Saturday, October 14, 2017

Egy rövid interjút is készítettünk Sándor Szandrával!

Interjú Nanushka tervezőjével

Posted by InStyle Magyarország on Saturday, October 14, 2017