Büszkeség: ez a magyar divatmárka a francia nők új kedvence
Bár mi szeretjük, ha a magyar divattervezők itthon tevékenykednek, azért minden márka számára a nemzetközi ismertség jelenti az igazán nagy sikert, és ez így is van jól. A Sándor Szandra által több mint 10 éve alapított Nanushka persze eddig is ismerősen csengett a divatérzékeny körökben, hisz jelenleg 25 országban megtalálhatóa a márka, és Nanuska-kreációban láthattunk már olyan világsztárokat, mint Taylor Swift, Drew Barrymore, Miranda Kerr, Charlize Theron és Gigi Hadid.
A külföldi divatmagazinok közül az InStyle volt az első, ahol viszontláthattuk a magyar tervező ruháit, most pedig egy másik befolyásos divatlap is írt a Nanushkáról, méghozzá mint a "francia bloggerek és influencerek egyik kedvenc márkája".
De ez még nem minden. A nemzetközi divathetek alatt számos street style-ikon tűnt fel Nanushkában, többek között Caroline de Maigret, Monica Ainley, Camille Carriere, Reese Blutstein és Loulou de Saison.