"Egy márka, amit ismerni kell!" - Felfigyelt a Nanushkára az egyik legnagyobb divatmagazin
Bár mi szeretjük, ha a magyar divattervezők itthon tevékenykednek, azért minden márka számára a nemzetközi ismertség jelenti az igazán nagy sikert, és ez így is van jól. A Sándor Szandra által több mint 10 éve alapított Nanushka persze eddig is ismerősen csengett a divatérzékenyek körében, hisz jelenleg 25 országban megtalálhatóak, utoljára pedig az aktuális stílusikon, Gigi Hadidot láthattuk Nanuska kreációban.
A külföldi divatmagazinok közül az InStyle volt az első, amiben viszont láthattuk a magyar tervező ruháit, most pedig ismét nagy elismerés érte a márkát, a Harper's Bazaar egy teljes cikket szentelt internetes oldalán Szandrának, és teszi fel olvasóinak a kérdést: Ismered már a Nanushkát?
Mert Nanushkát ismerni már nem csak nekünk kötelező, hanem mindenkinek!
A külföldi megjelenések nem csak hatalmas elismerésnek számítanak a tervezőkkel teli divatszcénában, szélesebb körben ismerteti meg a márkát és tovább gyarapítják a jó hírét, amit Szandra is elsőszámú tervnek tűzött ki az elkövetkezendő évekre.
Mi szurkolunk neki!