Több mint 20 évvel az első szereplése után, Carrie Bradshaw ikonikus táskája TikTok rekordokat döntöget
Carrie Bradshaw örök? Ez talán már nem is kérdés! Egykoron nők milliói, sőt egy egész generáció talált rá a saját hangjára szettjei által, ami kétségtelenül nagyot dobott a nővé válás első bizonytalanabb évein. Stylistcsere és ötödik ikszen túli élet ide vagy oda, kifinomult és koppintásra született stílusával még most sem tudunk betelni, és úgy néz ki, hogy a TikTok felhasználói is így vannak ezzel!
Na de kezdjük az elején!
A Fendi Silvia Venturini ötlete alapján, 1997-ben dobta piacra a Baguette névre keresztelt táskáját, amit a francia nők inspiráltak. A tervezőnő egy olyan táskát szeretett volna megalkotni, amit úgy lehet hordani, mintha az ember lánya egy vekni kenyeret tartana a hóna alatt. A végeredmény pedig egy olyan téglalap formájú, dupla F-logós, csattal megtoldott, színek textúrák és anyagok széles választékában kapható darab lett, ami szinte azonnal a 2000-es évek egyik legikonikusabb kézitáskájává vált.
És bár a Baguette néhány évre elvesztette It-státuszát, a Fendi nem adta fel és 2019-ben, a nosztalgikus trendek szárnyalása közepette ismét előkapta ezt a darabot, ráadásul egy szuper reklámkampánnyal párosította, amiben a főszerepet Sarah Jessica Parker kapta. És itt hangzott el a már jól ismert ikonikus párbeszéd is...
Amire a színésznő megfordul és csak annyit mond...
A lila flitteres baguette a Szex és New York 3. évadjában tűnt fel először, amikor Carriet a nyílt utcán, fényes nappal kirabolják - és nem mellesleg ott is kijavítja a rablót, mondván ez egy Baguette -, majd közel húsz évvel később, immáron az And Just Like That szériában köszön vissza ismét ez a darab. A nagy belépő pedig olyan jól sikerült, hogy tavaly decemberi premier óta 47%-al nőtt a kiegészítő iránti kereslet, amiben nyilván nagy szerepe volt abban, hogy napjaink trenddiktáló szerepét betöltő TikTokon is hasít a #fendibaguette hashtag, annak ellenére is, hogy a maga közel 1 millió 250 ezer forintos árával nem kimondottan az a pénztárcakímélő darab.
A rajongók legnagyobb örömére pedig február közepén piacra dobják limitált példányszámban a Fendi x Sarah Jessica Parker kollaborációjából született rózsaszín flitteres Baguettet is, ami egyébként tegnap debütált az And Just Like That 9. epizódjában.