Generációkat átívelő divat? Zendaya szerint lehetséges
Tavaly októberben Zendaya és Tommy Hilfiger bevette magát egy New York-i hotel penthouse lakosztályába, és néhány kiválasztott divatszerkesztő előtt bemutatta első közös kollekcióját, amely aztán március 2-án debütált a párizsi divathéten. Májusi lapszámunkban, az amerikai InStyle újságírójának, Eric Wilsonnak a fejtegetéseit olvashatod arról, miért fontos a divatvilág számára ez a kooperáció.
A csodás énekesnő stílusa mindig is egyedi volt, de a rajongói- és mi is ezért szeretjük.
2 ikon, ha találkozik
Zendaya az Y és a Z generációt szólítja meg, míg a Hilfiger eddig inkább az eggyel idősebb korcsoport kedvence volt. Tommy régóta próbál nyitni a fiatalabbak felé, és ehhez most egy olyan belevaló és a divatra érzékeny celebet választott, aki valóban méltó a márkához.
Helló, 70-es évek!
A kollekció egyértelműen a diszkókorszakot idézi (a mintákban pedig a hippistílus is visszaköszön), persze modern felfogásban, ízlésesen és szuper összeállításokban. Már most 50%-kal megnőtt a fiatal vásárlók száma, és ez a tendencia valószínűleg nagyban Zendaya rajongóinak köszönhető. (Az énekesnőnek az Instagramon több, mint 55 milliós követőtábora van...) A közös kollekcióban rengeteg ruha közül választhatsz, valamint a fehérneműk, fürdőruhák, ékszerek, táskák, cipők is vannak a felhozatalban és mind-mind jól kombinálható egymással. Külön plusz pont a kollekciónak, hogy plus size darabokat is kínál.
A májusi lapszám cikkében további kulisszatitkokat is megtudhatsz az együttműködésről, addig is nézegesd a galériában a kollekció legjobb darabjait.